Lidé jsou současně vystavováni podobným i dramaticky odlišným názorům, ze kterých si vybírají ty, které nejlépe reflektují jejich osobní potřeby. Takto vytvořené skupiny jsou ale mezi sebou takřka neviditelné.

4

Kanceláře na hodinu, chcete opravdu být podnikatelem a dobré mravy [Víkendové čtení #1]

Publikováno 4.2.2011 v rubrice Víkendové čtení se štíky , , , , | Autor: Michal Pulda

V prvním díle Víkendového čtení se podíváme na pár maličkostí, které mi zůstaly otevřeny v prohlížeči a přišly mi zajímavé a k tématu. Tak s chutí do toho, toto čtení je krátké a snad zajímavé.

Kanceláře na hodinu: schůzky s klienty, lenošky a začínající podnikatelé

  • S kancelářemi na hodinu jsem se setkal poprvé. Zní to jako zajímavé místo, kde se kromě práce dá najít i hodně podobně naladěných lidí a kontaktů. Tedy personální networking trošku jinak.

Should You Really Be A Startup Entrepreneur?

  • First Entrepreneurial Five Dollars | Nate RitterAutor tohoto článku — Mark Suster — si podnikání vyzkoušel několikrát od píky. Jednu jeho společnost dokonce koupilo Salesforce.com, kde pak i pracoval. Nicméně z podnikání přešel do vod venture kapitálu. Proč? Je to klidnější — alespoň tak to popisuje ve svém článku. Pokud nevíte, zda do podnikání skočit, nebo se radši nechat dobře zaměstnat, tak si tento článek nenechte ujít. Stavění firmy může být podobné horské dráze, na kterou ne všichni musí mít…

The Difference Between Theory and Practice

  • Chytří lidé jsou skvělým aktivem, ale pouze pokud si uvědomují limity svých vědomostí a riziko, které plyne z nedostatečný zkušeností.“ Myslím, že tato věta přeložená z článku vystihuje jeho hlavní pointu. Vztah mezi teorií a praxí není vždy takový, jaký by měl být a obzvláště v akademickém prostředí to může být kamenem úrazu.

The Truth About Negative Feedback

  • Vypadá to, že pracovníci s vysokým potenciálem (hlavně vedoucí pracovníci) jsou na štíru se zpětnou vazbou. Buďto ji nedostávají vůbec, nebo jen velmi limitovaně a i pak je její hlavní složkou chvála. Nicméně zpětná vazba je jedna z nutných podmínek efektivního (osobního) rozvoje. Jak z toho ven napoví tento článek.

Happy Workers and Performance

  • To, že spokojení zaměstnanci udělají svou práci dobře, není žádná raketová věda. Taktéž zjištění, že spokojení zaměstnanci raději v organizaci zůstanou, lépe působí na zákazníky a celkově přidávají k výkonu organizace. Zajímavé jsou ale příklady péče o zaměstnance ze strany některých amerických společností. Například Netflix nedávno zavedl politiku neomezené dovolené, kterou si zaměstnanec může vybrat kdykoliv a bez předchozího avíza. To bych si opravdu nechal líbit…

Marketing versus Connecting

  • Sociální média mohou pomoci v podnikání dvojím způsobem: můžete je využít jako kanálu pro marketování vašich produktů, nebo k vytvoření vztyčných ploch mezi vámi a zákazníkem. Druhý způsob je poněkud dlouhodobějšího charakteru a jeho krátký leč trefný popisuje Chris Brogan.

Tracking down my online haters

  • Na konec něco z jiného soudku. Jeff Pearlman je sportovním komentátorem, se kterým ne všichni souhlasí a jako snad každý se stal terčem nevybíravého útoku ze stran čtenářů. Toto zajímavé čtení nabízí odpověď na otázku, co se stane, když takového útočníka najdete a zkonfrontujete ho „v reálném“ světě.

To je pro tento týden vše, budu rád za jakékoliv komentáře. Hezký víkend!