Nejlepší způsob, jak se prokousat důležitým úkolem je soustředit se pouze na něj. Byť jsme byli dlouho vychováváni k multi-taskingu, ve skutečnosti se náš mozek dokáže soustředit pouze na jednu věc a přepínání mezi nimi nás stojí zbytečné úsilí. — Leo Babauta, http://jdi.probermeto.cz/7

0

Každý pátý rozvod díky Facebooku, budoucnost vzdělávání a nejvíc si pomůžete, když na sebe nebudete tvrdí [Víkendové čtení #5]

Publikováno 11.3.2011 v rubrice Víkendové čtení se štíky , , , | Autor: Michal Pulda

Dnešní díl přináší trochu bulvární téma: rozvody díky Facebooku. Zdá se, že je to další díl ze seriálu lidské hlouposti, kdy lidem, kteří jdou okolo, otevíráte osobní život. Inu, proti gustu žádný dišputát. Dále se podíváme na přednášku z podzimního TEDxPrague o budoucnosti školství, dozvíme se něco o slevách na Internetu a zakončíme to studií, která se vás bude snažit přemluvit od sebemrskačství. Příjemný víkend!

Facebook Divorce: 20% of Divorces Fueled By Facebook

Facebookem hnané rozvody nabírají na otáčkách. Nevím tedy jak v Česku, zatím jsem o žádném takovém případu neslyšel, ale ve Státech v tom jedou ve velkém. No, asi se na Facebooku dobře hledají důkazy použitelné pro rozvodová řízení. Takže bacha na to…

Pokračujte na celý článek Facebook Divorce: 20% of Divorces Fueled By Facebook

TEDxPrague – Ondrej Šteffl – Je škola budoucnost vzdělávání?

Velmi povedená přednáška z podzimního TEDx v Praze. Název mluví za vše, určitě ji nepřeskočte!

Nástrahy pod čarou ponoru slevových serverů

Slevy a světově-česká Groupon mánie. Zajímavý obchodní model slevomatů se skvělou přidanou hodnotou pro zákazníka přináší nemalá úskalí pro podnikatele. Nakoukněte pod pokličku v následujícím článku.

Pokračujte na celý článek Nástrahy pod čarou ponoru slevových serverů

What Consumers Want From Brands Online

Slevy! Slevy jednoduše hýbou dnešním Internetem. Podle výzkumu Ipsos Observer 42 % obyvatelů Internetu chce, aby jim společnosti cpali slevové kupony. Like na Facebooku? 10 % dolů z vašeho příštího nákupu. Děkujeme, přijďte zas. A co dál uživatelé chtějí? Dozvíte se v článku.

Pokračujte na celý článek What Consumers Want From Brands Online

Go Easy on Yourself, a New Wave of Research Urges

Se sebekritikou to nepřehánějte… což ale neznamená, že na sebe máte být až moc hodní. Jednoduše řečeno, přehnané výčitky nic nezpraví. Ba naopak — lidé, kteří se moc bičují, jsou méně šťastní či optimističtí a více trpí depresemi a pocitem úzkosti.

Pokračujte na celý článek Go Easy on Yourself, a New Wave of Research Urges

Slyšeli jste o nějakém Facebookovém rozvodu? Kdy to sem přijde? A co si myslíte o současném školství? Těším se na vaše názory, pěkné čtení a krásný víkend!

email